4. mail külastasime uuesti Soomaad. Eesmärgiks oli mänguline retk, kus tuli tajuda oma meeltega kevadist loodust. Lastel oli võimalus võrrelda talvist koprarada kevadisega. Kopraraja läbimisel omandasid lapsed teadmisi loodusest ning kasutasid neid teadmisi ülesannete täitmisel. Ülesanded olid huvitavad ning nende täitmisel tuli kasutada oma meeli. Eriti meeldis lastele ülesanne, kus tuli leida enda nime järgi nimi looduses. Mälestuseks sai iga õpilane valmistada endale väga ilusa järjehoidja looduslikest materjalidest.
Suur tänu meie juhendajatele, kes viisid läbi huvitava programmi.
Ülle Tarkiainen
Vändra Gümnaasium, klassiõpetaja
Päev Soomaal (fotod: Reet Tedre). Sama video leiad ka siit
Õpilaste arvamused päevast.
Reedel käisime klassiga Soomaal. Me kõndisime laudteel ja nägime näsiniini. Veel nägime me kopra kuhilat ja tema hambajälgi. Me nägime 300 aastat vana puud. Ka kasutasime me oma meeli. Nägime ka linnupesi. Kõige rohkem meeldisid mulle linnupesad.
Emma Köster
Vändra Gümnaasium, 2.a klass
Käisime klassiga Soomaal. Me käisime laudteel. Näsiniin oli mürgine. Nägime vana puud ja tegime järjehoidjaid. Kirjutasime töölehtedele, kompisime kottides ja panime kõik kirja. Me panime endale loodusnimed. Nägime ka rähni toksitud puud ja äikese poolt lõhutud puud. Nägime ka ilusaid linnupesi.
Kristin Pärnik
Käisime Soomaal ja liikusime mööda laudteed. Meile räägiti, et näsiniin on mürgine taim. Meie kuulsime linnulaulu, näiteks punarinda, musträstast. Nägime üht vana puud, mis oli 300 aastat vana ja lõpuks tegime ülesandeid ja järjehoidjaid. Peale matka sõime ja jõime.
Minule meeldis Soomaa, sest seal oli lahe.
Kristin Krais
Vändra Gümnaasium, 2.a klass
Taimedega kaunistatud järjehoidja |
No comments:
Post a Comment